dream my days away

Mamma frågar mig försiktigt med ängslig min om jag klarar mig de timmarna hon och Sandra ska vara borta. Visst, nemas problemas! svarar jag och känner mig frisk som en nötkärna.
Min milda men oövervinnerliga Peace&Love-sjuka skapar stora rabalder här hemma. I mitt tycke är det lätt som en pannkaka, lite hosta och näsblod hit och dit bara. Mor min beter sig dock som om det vore rena rama svininfluensan. Jag klarar mig fint eftersom att mamma bunkrar upp med tre-pack festis a la päronsmak varje dag i ren och skär dagisanda. Men festis är gott så det gör inte så mycket att jag blir behandlad som en femåring.

Dagarna spenderas i vanlig ordning:

10.30: Vaknar, går upp och tar ett äpple.

11.00-14.00: Strosar runt i lägenheten, eventuellt går ut en stund (tills jag måste ta en hosttablett eller börjar blöda näsblod).

(ca) 14.00: Mamma och Sandra kommer hem.
14.30: lunch.

15.00-19.00: strosar runt lite till.

19.30-00.00: youtube och spotify

00.00: bingen


Så händelserik och spännande har min vardag varit den senaste veckan.
Om jag inte blir fit for fight snart måste jag ringa en exorcist och utplåna de onda andar som försöker ta över min kropp. tills dess.... ja, det får vi se.
Nu får ni hållas med en bild. För om det inte händer nåt extremt nytänkande och spännande imorgon tvivlar jag på att jag kommer plåga er med ännu ett inlägg.


kanske inte världens roligatse bild. men den är tagen på badrumsgolvet på hotellet i Borlange! wooh


Kommentarer
Postat av: JJ

men usch!:s krya på dig!

2009-07-05 @ 17:46:47
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/
Postat av: frenger

din vecka verkar vara ganska lik min vecka, fast jag har inte blött näsblod! men ändå, efter-festival-sjuka är lätt värt det! :D det ska ju märkas att man har haft kul hoho xD



men som sagt, krya på dig!

2009-07-05 @ 21:39:31
Postat av: Moa

badrummet<3 haha, och kryis på digis!!!!

2009-07-05 @ 23:02:59
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0