She moves in her own way

Jag älskar Martin Luther King. Jag älskar U2. Jag älskar Daniela. Jag älskar The Killers

Det är typ det som beskriver min dag idag :D haha

På samhällskunskapen skulle vi ta ett intressetest. För yrken och sånt asså.
Massa knäppa frågor. typ: skulle du kunna tänka dig att jobba med att skruva i glödlampor i lampor? :O Ja förfan! mitt drömyrke. njee. Men testet tyckte iallafall att jag skulle satsa på ett yrke inom Teater, Musik, Film. :P
Innan vi skulle sätta igång så visade Micke oss ett klipp från youtube på en U2 konsert. Dom spelade Pride som tydligen handlar om Martin Luther King. Sen fick vi se ett berömt tal med Martin. Det var fint! och idag "flyttar" Barack Obama in i Vita Huset och blir president! Det får inte missas

Jag och Sara var typ dom enda som hade sen lunch idag. Så efter maten satte vi oss i Rosen och pratade :P haha det var trevligt :D Vi kom fram till att vi älskar Daniela! Vänskaplig kärlek asså. Det kommer bli sjukt tomt i skolan och inte alls samma sak nästa år när hon är i Italien. Vi får ta vara på den här tiden ;) <3

När jag kom hem berättade frida för mig att The Killers var bokade till Hultan :O Jag är både sur och glad! Jag hade nästan förväntat mig att dom skulle komma till Way Out West (det gick ett litet rykte), som jag förmodligen kommer gå på. Pengar växer ju inte på träd.. :( jag får jobba stenhårt i stallet om jag ska ha råd med allt. Men jag hoppas iallafall att jag kan gå en dag på hultan. hoppas.



NU ÄR DET 8 DAGAR KVAR


Kommentarer
Postat av: Jennifer L

jag hade med hoppats på att de skulle komma till way out west! vet inte om jag har råd med hultsfred..vi får se :P vill iaf se the killers :D

2009-01-20 @ 17:32:48
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: Natalie

Svar: Ja, Timo, visst var han fin på grammisgalan? :) Men Mando var väl inte ens nominerade?



Tack så jättemycket :)

2009-01-20 @ 19:25:34
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/
Postat av: Frida

Killers borde komma till P&L. Det tycker jag. Jo, det borde dom :) & jag har faktiskt också märkt att pengar inte växer på träd..tyvärr^^

2009-01-20 @ 22:29:37
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: ida

Karin! Jag visste inte att du hade en blogg...rolig är den i alla fall :) Go for it. Snygga bilder också :)

2009-01-21 @ 14:04:13
URL: http://mrsidh.blogg.se/
Postat av: Natalie

Svar: Ja just det! Vad dum jag är, jag röstade ju till och med på dom, hahah!

2009-01-21 @ 20:50:00
URL: http://freakindoktorer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0