Aujourd'hui, ça commence avec toi

Friday, i'm in love :P
det stämmer delvis
jag vet nu att jag är kär i dig. det är jobbigt.

Efter skolan som var helt okej med lite gym och sånt gick jag hem med ögonen halvt öppna. Jag höll på att somna när jag gick över gatan. Jag planerade att gå o lägga mig så fort jag kom innanför dörren men jag orkade ine.. och så ringde Daniela och ville gå på stan :P så jag gick ut och ställde mig i busskuren.
Då "hände" en grej som fick mig att komma på att jag är kär i honom. ååh palla
jaja. jag tog mig upp på stan och träffade daniela. Hon vet verkligen vart man ska äta :D vi gick till ett nytt italienskt fik, Danny känner ägaren så vi fick 10kr billigare och varsin fin chokladbit :D haha gladis.
Sen gick vi till Wasa (tjockisar) och drack varm choklad. Bästa varma chokladen in tha world! dom har inte failad pulverchoklad utan skummad mjölk med äkta choklad i botten som man rör runt så det blandas :D hihi.
Där satt vi med våran choklad och lyssnade på Danielas koolis musik som hon hade i ipoden :) Det var fint.
gud vad taggad jag känner mig på mat idag.. jag blev mättare än någonsin när vi åt lunch och sen dess har jag bara tryckt i mig.. + jag har inte ätit kvällsmat än xD haha hur ska det gå för mig?

Nu ska jag se På Spåret och spana in Timo <3
Han ska sjunga Creep <3 ååh jag dör. Det är bland det vackraste som finns

HEJDÅ
TJOCKIS


Kommentarer
Postat av: Moa

Snacka om omvänd värld Karin. Du brukar vara helt smal och jag vill ha mat hela tiden och idag har jag knappt ätit ett skvatt och du har käkat som en gris:D haha<3



Du måste berätta om "Då "hände" en grej som fick mig att komma på att jag är kär i honom" min vän.



:* puss

2009-01-23 @ 21:29:36
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Britta

Timo my love.

2009-01-24 @ 01:35:33
URL: http://mittsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0