I think you should know you're his favourite worst nightmare

Det är konstigt hur lukter och smaker kan få en att komma ihåg saker :)
Jag åt nyss en nöt som smakade exakt som nånting jag åt när jag var i Grekland när jag var 10 år.

jaja, jag har kommit på att jag drömmer ganska mycket om band och artister nu för tiden :D jag drömde hela tre drömmar inatt och alla handlad om det.
Den första gick såhär: Jag & Moa hade flyttat till Menton i Frankrike, och på samma hotell som vi bodde på bodde The Hives :D haha och när vi stog på andra sidan gatan gick dom förbi (Vigilante var jättesmal) och så ropade jag på dom. Då började dom posa lite.. o så vaknade jag :P haha inte såå konstig jämfört med de andra.
2:a drömmen: Jag var tillsammans med Gustaf (<3<3) och så var vi på stranden med Björn & Moa (moa får vara med ganska mycket) och så typ ritade vi i sanden och så kom Gustafs förra flickvän på tal (som hette Linda och inte Pernilla) och han blev jättestel och vägrade prata om henne, men Björn pratade och pratade om henne. Då gick vi ner till vattnet och så vaknade jag ;D hehe..
3:e drömmen: Jag och mamma var på ICA i Borlänge (av nån outgrundlig anledning). Helt plötsligt kom Gustaf & hans flickvän in.. men i denna dröm var det inte Pernilla heller :P det var en tjej som typ såg ut som en gammal flodhäst från 50-talet.. minst 20 år äldre än Gusten. Jaja.. då kommer typ föreståndaren över affären fram till oss (jag + mamma) och presenterar sig. Sen börjar hon och mamma snacka skit om gustafs flickvän. Hon berättade att Gustaf brukar vara på biblioteket och flodhästen brukade vara hemma med deras son (som hette Oskar och inte Josef).
jaja sen vaknade jag vell i guess ^^ jag drömde inget mer iallafall :D haha


det är inte så dumt att drömma om den här mannen <3

XOXO
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

hahahaha första drömmen var ju fett. Andra med. Alla som jag är med i :D hahaha jag drömmer ju bara dumma drömmar :( hahaha.



Men DET betyder något karin, vi SKA flytta till Frankrike :D:D::D:D:D IOIIIIIIIHHH. Jag gillar att vara med i dina drömmar:):):):))

2009-01-11 @ 13:27:07
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

"Hon berättade att Gustaf brukar vara på biblioteket och flodhästen brukade vara hemma med deras son" HAHAH! det fick mig att skratta väldigt mkt! Det lät så otroligt random och konstigt xD



nejdu, det är inte dumt att drömma om Gustaf Norén :D

2009-01-11 @ 15:53:54
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: hannanna

Haha ja gör det :D

2009-01-12 @ 16:51:10
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0