Paint the city black

AHH! MANDO PÅ BENGANS! och jag ska vara där!
Jag håller på att förklara för mamma hur viktigt det är för mig, jag tror faktiskt att hon förstår (för en gångs skull). Inte för att själva spelningen kostar något men tågresan skulle gå på en slant.. alla är inte så lyckliga som moa och har ett sj-kort.

Dagen har rullat på som vanligt. Det var väldigt få kumlingar i skolan :P
Ensembeln rockade fett :D Ovanligt mycket!
Vi fick spela i aulan för våran musiksal var lensad på instrument. Jag spelade trummor. Jag har kommit på att trummor är bland de roligaste instrumenten man kan spela. Jag är en sån person som inte gärna öppnar mig för människor så det känns jätteskönt att få slå så j**la hårt man vill på något och alla tycker bara att det är bra :D
Svenskan var kul :D haha Italienska infödingar & Big Brother kameror

MOLOTOV JIVE ska spela i Örebro på min födelsedag! :O (30 Januari) asså nästa fredag. Det är på universitetet.
Jag vill väldigt gärna gå! Det skulle vara den ultimata födelsedagen :D haha Men jag var inne på Najz Prajz och frågade om saken. Dom visste inget. Ticnet säljer inga biljetter till det. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Jag ska nog prata med Mathilda som går där och fråga om hon vet nåt :P Om det blir något så är det förmodligen jag och sara som kommer gå :D



(Nu är det EN VECKA kvar)
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

jag är lycklig som har sj-kort!

2009-01-23 @ 14:40:07
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0