She would have found the cure for HIV

Dagens Låt: Hello Saferide - Anna

HJÄRTA på den låten :D hihi det är också den som jag har beslutat att ta med till ensembeln.
Jag tänkte på Far Away From Man först men det fanns inga "tabs" till den.. :P så det fick bli denna!

När jag tänker på det så har den här låten gått på repeat nästan hela helgen :P hehe
Jag älskade när hon sjöng den på P3 Guld. Och programledarens sanna historia. Det var finast på hela galan tycker jag!

I'm real sorry Anna you never got to be
Cause your daddy moved on and he left me.


Kommentarer
Postat av: Moa

Annika är bäst och videon med. BRA VAL KOMPIS! Det var nästfinast på galan, finast var när Annika, Dektiktivbyrån och Markus sjöng. Åh. :)

2009-01-19 @ 22:32:36
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: tittie

Åååh jag älskar den där låten. Den är så perfekt.

2009-01-20 @ 08:27:32
URL: http://tittie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0