Partyveckan day 2 + håll ditt huvud högt

Erik Hassles verision av Kents Håll Ditt Huvud Högt är sjukt bra. Den har gått på repeat i min hjärna hela dagen.

 

Partveckan kändes inte så party idag :P tisdagar kan dö! den är bara där för att irritera!
Måndagar är dagen man typ tar nya tag
Tisdagar -
Onsdagar är det roliga lektioner + lill-lördag
Torsdagar, dagen innan fredag
Fredag, dagen innan lördag + kort dag

öjöj. tisdagar ja, vad gör dom för nytta?

Nu äter jag en toast och dricker varm saft :D
Sen ska jag förbereda mig för....
IMORGON är det OASIS!!!
Jag dör så taggat!
Jag ska vara med på ensembeln på morgonen sen åker jag och daniela till sthlm för att inrätta oss i kön med moa, hanna & julia :)
men nu ska jag åka till sporrenmötet... eller snart ;P heh

<3
KARIN

Kommentarer
Postat av: Jennifer L

håller med, tisdagar är inte den roligaste dagen, fy. men I MORGON!!!!! hohoh vad bra det ska bli!! <3<33



ursäkta men jag får glädjeattacker när jag tänker på det :P

2009-01-27 @ 17:40:08
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/
Postat av: Britta

Erik Hassle är bra, han gör 'Feelgood' mycket bättre än Ola gör den...

2009-01-27 @ 21:47:49
URL: http://mittsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0