min pappa kan vara rätt så bra ibland

Ja det kan han! :)
Min pappas vinylsamling var som ett litet paradis :D haha
Jag fick många trevliga överraskningar när jag var hemma hos honom idag. Och det bästa av allt var att han gav alltihopa till mej! Fasst jag var tvungen att lova att aldrig ge bort dom. Självklart inte!
okej dessa vinyler hittade jag:
Milk and Honey - John Lennon & Yoko Ono
Double Fantasy - John Lennon & Yoko Ono
Ringo - Ringo Starr
Volume 1 - Traveling Wilburys
Unfinished Music by John Lennon
Greatest Hits - The Wings
Give My Regards To Broad Street - Paul Mccartney
Thirty Three & 1/3 - George Harrison
Rock 'N' Roll - John Lennon
The Complete Silver Beatles
Pipes Of Peace - Paul Mccartney
& Fetaste Beatles boxen :D




och när jag trodde att det inte kunde bli bättre gav han mig en påse med 7 Paul skivor :D
Varav en var den nyaste The Fireman

Det fanns mycket mer men jag fick inte med mej allt :P jag får vell ta en runda till nån dag
Pappa kan vara väldigt snäll ibland.. bara han anstränger sig ;) hehe

Kommentarer
Postat av: Britta

ÅÅ, vad trevligt :)

2009-01-03 @ 23:11:39
URL: http://mittsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0