I wouldnt kick Mick Jagger out of my bed

tjo! ;)
Jag är ensam hemma och har precis ätot hallon/blåbärspaj och kollat på Stolthet & Fördom.
Den filmen är underbar <3 Jag blir typ kär av att titta på den :D
Nu kollar jag på Hair! Den är ännu bättre ja! <3 Har älskat den sen jag såg den för första gången.. när jag var 10år. i 7 år asså :D haha (shit jag är 17). Älskar iallafall den sista scenen mest, och alla låtar! jag brukar kolla med engelsk text :) då kan man sjunga med. (logiskt)
Kommer ihåg hur glad jag blev när jag fick reda på att Aquarious betyder Vattuman :D haha Jag är vattuman och aquarious är en väldigt bra låt. i filmen. hoho

Mina 2 favorit scener:



imorgon kommer min släkt hit.
Det kanske var därför att jag fick värsta städ-inpulsen idag :O det händer inte ofta!
Men nu är det hyfsat rent i mitt rum och jag har plockat undan alla onödiga skivor som skräpar. typ Las Ketchup xD hahahahah

Kommentarer
Postat av: Sara

åh. Jag älskar Hair, och jag är kär i just de två scnenerna ;D

2009-02-04 @ 23:17:22
URL: http://mandodiaofanblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0