Lätt som en pannkaka + Partyveckan dag 1

WOHIO! Partyveckan är officiellt invigd :D
Våran alldeles egna svartvita gitarrist Nicholaus Arson har äran att fylla år idag :D grattis grattis!
Detta firar jag genom att slänga in en bild på födelsedagsbarnet.



Hyfsad dag i skolan.
Vi läste engelska boken :P "Det är ju lätt som en pannkaka"
Jag + Daniela hämtade ut våra tågbiljetter till på Onsdag efter skolan :)
Om någon av en händelse inte visste det så ska Jag, Daniela, Moa, Hanna & Julia se OASIS på onsdag :D fettfettfett
Sen begav jag mig ut på jakt efter mössa, vantar och halsduk.. vi ska ju sitta gaaanska länge ute i kylan på onsdag. Men jag kom på att jag och vinterkläder inte direkt är bästisar så det fick bli en mössa och ett par strumpbyxor :P hehe jag får vell försöka klara mig ändå.

Nu ska moi krya på sig så att hon klarar av onsdagen och jag ska dricka varm saft och försöka att inte få ont i magen som jag för det mesta får när jag dricker varm saft. Men det är gott och det värmer i halsen/magen. <3

Ahjuuste! Jag har en taktik för att få mamma att följa med till Debaser :D jag fyller ju år om 4 dagar och det enda som står på önskelistan på kylskåpet är "Jag vill att mamma ska följa med till Debaser"
hoho. hon är trött på mitt tjat.

PÖX
LARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

OM din mamma följer med till Debaser. ..... får jag följa med då? :')



Jag ska krya på mig. Moi. Moa. Franskt. Jag. Puss.

2009-01-26 @ 19:46:03
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoho, fint utpressningssätt! :D



& snygg bild där^^

2009-01-26 @ 21:21:28
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: hannah

hehuuu! vi har redan börjat köa till Oasis. Vi startade måndagmorgon klockan åtta (: vi står såklart längst fram! :D

2009-01-27 @ 12:52:18
URL: http://bluemeanie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0