Karin's List

jag fick en idé från Jennifers blogg.
Hon hade gjort en lista på saker hon vill göra innan hon dör
Jag tyckte att det var en fin idé så jag gör en egen :D förlåt om du (Jennifer) tycker att jag är jobbig som härmar dig :P
Jag var tvungen att göra den nu för annars hade jag glömt bort det. Jag är en väldigt glömsk person ja!

Listan (saker jag vill göra innan jag dör)

- Ställa mig på plattan i Stockholm och skrika så högt jag kan
- Färga mitt hår i en jättekonstig färg. typ rosa
- Åka till Asien
- Vara med i ett band (ett bra band)
- Träffa Michael Jackson
- Bada i en fontän i Italien
- Skaffa ett jobb jag trivs med
- Få en låt skriven till mig
- Slå mitt höjdhopprekord 1,10m (med häst)
- Skaffa körkort
- Bo i ett fint och varmt land. typ Italien eller Spanien eller på Franska rivieran
- Lära mig flytande franska och prata sådär sexigt som Audrey Tautou
- Hitta ett ställe som jag kan kalla mitt, ett ställe där ingen kan komma och störa (hellst i skogen elelr på nåt fint ställe)
- Skippa vintern ett år och åka till afrika. typ
- Skriva en låt
- Bli vältränad (dock inte bodybuildad)
- Sluta blöda näsblod så ofta (kanske inte är så lätt att åtgärda själv)
- Vara med i en film
- Vinna en oscar


ja, som ni kanske ser finns det många uppnåeliga mål men jag är ganska bra på att drömma också.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, fin lista! :D

En sån sak som att skrika på plattan borde ju inte vara särskilt svårt att fixa, det är bara att ta och göra det^^ Att vinna en oscar..jo, men det klarar du!



Nu är du nog på Oasis :)

2009-01-28 @ 22:02:22
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Jennifer L

haha fin din lista blev! men du, vars höll du hus på oasis? såg inte skymten av dig på hela dagen! försökte faktiskt hålla ögonen öppna :P

Det var så grymt! jag dog nästan av lycka :D

2009-01-29 @ 11:07:49
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0