Guess I am for granted

woho.
Idag vaknade jag pigg som en liten lärka. Jag var på allmänt bra humör!
Detta gjorde medans jag var glad:

- Vaknade
- Duschade
- Åt frulle & fixade till mig lite
- Traskade iväg till skolan.
- Hälsade på någorlunda muntra människor.
- Satt i biblioteket och kollade i Rock historia böcker (skulle ha pluggat..)
- Gick iväg till Samhällskunskapen.

MEN DÅ!
Vi fick en uppgift. Vi ska typ komma på vad vi ska bli när vi blir stora och intervjua massa grejjer och bajs och skit.
Jag har bara en dröm: Jag ska gifta mig med Gustaf Norén :D haha.
Jag har ingen aning om vad jag vill bli. Alla andra har små drömmar och typ journalist, fotograf, whatever.. men jag har fan ingen aning.. :( menmen jag får väll försöka överleva. Moa och jag ska ringa Sonic. Om det skiter sig ska jag åka till Nostalgipalatset. hehe där är det mysigt <3

Jaja det var vell inte så farligt tänker ni nu. Nej det var det inte. Men eftersom att jag blev lite nedstämd där så gick resten av dagen åt skogen.. (TACK MICKE & GUNNAR)

När jag kom hem åt jag en toast och runt 7 åkte jag till gymmet.
Det kanske är för att jag var på så sjukt dåligt humör eller så var det för att det var typ 10000000 halvsnygga killar på löpbanden brevid men jag har aldrig blivit så trött. (Y) good karin (jag ville ju inte verka klen jämfört med grabzen)
haha ahjuste! han på bilden (är med i Lets Dance) var där :D jag kollade på honom. jag tror han märkte det.



Jag är jätteavundsjuk på moa för hon åt hallon/blåbärspaj i helgen :'( *snyft*
Och på onsdag ska vi (jag, sofia, moa & julia) ha en Heath-minnes-dag :D det kommer bli bra

KAKAN
KARIN


Kommentarer
Postat av: Moa

VAR HAN PÅ GYMMET??!??! wooooooooooooow. :D



Och blåbär/hallonpajen var mums. KAKAN. Vi ses på onsdag!!!!!! (dåblirePAJ) <3



sonic blir bra också.

2009-01-19 @ 22:45:12
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0