Det vore trevligt om ni kunde pallra er till P&L

Jag blir helt varm av att kolla på det här klippet :D haha
Mamma tycker att jag ser knäpp ut för jag har världens största smile och typ gungar fram och tillbaka när jag kollar på det här <3 Förut kunde jag inte lyssna på den här låten utan att tänka på Pernilla men nu försöker jag inbilla mig att det är mig han sjunger till :) hihi. Det står ju trots allt det på bilden jag fick av moa.
Jag älskar när Gustaf säger Now I'm On Top Of The World.
Och det ser ut som han ska börja gråta 6.01 <3 ååååh jag döööööör!!!!



Jag har gjort en liten lista över mina kravings till P&L ;P hehe jag har glömt många menmen dom här var iallafall dom jag kom på.

Det vore trevligt om ni ville pallra er till Peace & Love!


Mando Diao

The Hives

Sugarplum Fairy

Johnossi

Tiger Lou

Those Dancing Days

Anna Ternheim

Maia Hirasawa

Timo Räisänen

Håkan Hellström

Hello Saferide

Säkert!

Marit Bergman


Och om man får drömma:

The Last Shadow Puppets

Albert Hammond Jr.

The Kooks

The Killers

The Wombats

Arctic Monkeys
Nizlopi


Kommentarer
Postat av: Jennifer L

det där klippet är helt underbart, helt underbart! guud vad jag längtar till april nu!!

2009-01-05 @ 23:29:04
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0