Clean Town If You Want To Get Away

Igår was a good day :D:D

dagen började med kör *fniss*

"Händerna ska symbolisera regnet som faller"
"Krama din partner"

jag dog!
Sen lite tråkiga lektioner..
Men vi slutade innan löönch :D happyface!
Sen gick jag & Moa hem till mig och åt mandarin. Sen åkte vi upp till stan för Dance With Somebody letande (inget resultat) och för moa, Rockbjörnen uthämtande.
Vi köpte ben&jerry och letade efter den roliga Icakillen. Han fanns inte :(¨
Sen åkte vi hem till mig igen. Vi blev vittnen till en catfight! :O HJÄLP!  Katter är läskiga.
Vi gick in i min lägenhet och hade kul med min kamera xD (missuppfatt gärna!) Nämen vi Clenade Town lite ;)
När Moa hade åkt hem (och glömt sin mössa) åkte jag till haga och gymmade lite.

Stay Tuned.. There will be more from Karen & Moa in tha future


Snart ska jag till stallet.. jag ska ha ponnyridning.. -.-

HEJDÅ
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

KARIN SLUTA VARA SÅ GYMMIG JAG FÅR DÅLIGT SAMVETE



föresten så är videon hemsk men roooolig hahahhaha den dagen var köööööööl :D (kul)



<mikael3 SKOJA

2009-01-10 @ 19:17:17
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: hanna

hahahah tkr du sporrne är roligt fortf? :p

mötena är väl bäst? ;)



läs min blogg"!

2009-01-11 @ 19:33:49
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0