2009 kommer bli bäst

Nu har det gått 13 timmar och 23 minuter på det nya året. Jag är lycklig!
2009 kommer vara mitt år. 2008 var ok. 2007 sög (förutom way out west). alla andra år innan det sög också.
Men 2009 kommer vara det året som jag börjar leva.

Igår var det nyårsfirande hemma hos Sofia med Lisa, Julia, Emil, en till Lisa & två killar som är kompisar med Emil.
Vi hade trevligt med Jeopardy och marängswiss ;P Jag rockade fett som Magnus (Y). Sen spelade vi även Galen Panna ;P Som vanligt så förstörde jag alltihopa med att avslöja vad som stog på korten två gånger -.- gissa om jag var populär sen :P haha.
Emils lag hade ett kort som det stog Babar på. Jag vet vell ändå inte vem det är :D haha så jag ba: Men jag vet inte vem babar är! *märker inte att jag precis har avslöjat det rätta svaret*. Jag avslöjade också Pelle Svanslös ;P

Det riktiga firandet var vid slottet. Det var läskigt med alla smällare som åkte åt fel håll :S
Jag vet inte varför men 23.59 fick jag panik! Jag fick för mig att jorden skulle gå under :O men som tur var gjorde den inte det :P
 Och jag tog fram mobilen för att se vilken låt som blev den första låten jag lyssnade på 2009. Jag gick in på musik och blundade och tryckte på en låt.. det blev: Song For Aberdeen
:D jag blev glad! haha

Här är lite bilder från igår / inatt:
   
   

(jag tog inga bilder på mig själv under kvällen ;P men sörj inte för det)

GOTT NYTT ÅR
KARIN

Kommentarer
Postat av: bella

heeej! klickade bak i din blogg och läste att du träffade chris dangerous, gaaaad! konserten på grönan var tyP den bästa ever med the hives! i somras hade jag den osannolika turen att hamna bakom howlin pelle i langoskön! (herrejesus!!!) kolla gärna in min blogg, och gott nytt år! :-D

2009-01-01 @ 16:01:52
URL: http://ballabellas.blogg.se/
Postat av: Moa

2009! *:

2009-01-01 @ 18:12:07
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

jag försökte att kommentera "min pappa kan vara rätt så bra ibland", men av någon anledning fungerar inte det :S



i alla fall: GUUUUUD! Vilken jävla tur du har! Finfin bild! & 7 Paulskivor bara sådär. Skoj! :D

2009-01-02 @ 18:48:05
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0