What became of the likely lads?

PETE till Peace & Love :D Asså nu börjar jag gilla bandsläppen skarpt!
Moa får av nån anledning P&L smsen före mig så vi satt på.. matten? nej, geografin tror jag. jaja whatever. Hon puttade till mig och visade smset! haha hon kunde knappt röra sig xD jag satt däremot med ett stort gapande flin över hela ansiktet. Jag kan tänka mig att jag såg ut som en sån där clown med jättemycket läppstift runt munnen.. dock utan läppstiftet :D ahhaha <3
ÅÅH, Fred och Kärlek kommer rocka fett
(Petter: om inte han ställer in.. som han har gjort de flesta andra gånger)



Annars var det mitt allra sista sporrenmöte idag :D eftersom att jag, sara & frida skulle gå ur så fick vi uppdraget att fixa semlor. Sara den tjyven envisades med att köpa vaniljsocker även fasst jag försäkrade att det skulle vara floursocker. jaja jag fick lägga mig i den diskussionen och vi fick vaniljsemlor :D haha men det är inte skam på torra land det heller.

Tack Och Bock nu ska jag kolla på mina affischer :D haha
*töntkarin

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAH FLOURSOCKER. JAG DÖR! VAD KUL.



pete, ojojoj. fortfarande helt still i mitt huvud. !!





petter är en pessimist

2009-02-10 @ 21:02:01
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

Pete är fin! & ja, han kanske brukar ställa in. Men bara att chansen att han kommer finns räcker för att göra mig överlycklig! :D

2009-02-13 @ 21:40:35
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0