Utmanad!

Moois utmanade mig!

"Gå in i mappen Mina bilder. Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen. Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den. Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om att de är utmanade...."



HAHAHA! bild från när jag och hanna var i stockholm för cirka ett år sedan.
Buttericks you know xD sjukt rolig dag! Vi provade masker i en evighet och jag kunde knappt andas så mycket jag skrattade. Dock så handlade vi inga masker. Vi spelade in filmer på stationen istället!

jag utmanar... alla som känner sig manade att rota igenom bildmapparna

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAHHA fyfan vad kul det var, sjukt kul!

2009-02-13 @ 22:16:07
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0