Sometimes I just feel insane

sämst att man inte går natur och får ha ensembel b... naturbiten skippar jag dock gärna.

Idag hade vi inte många lektioner. Två riktiga lektioner :P och sen lite random irriterande kommunikationgojs.
Efter det gick jag och Moa till ica och inhandlade diverse partyingredienser!
Vi skulle nämligen baka en försenad partyveckantårta :)
På vägen hem såg vi en mini-affärsman! Han var rolig, jag pekade och skrattade! (tur att mini-mannen inte vände sig om) När vi kom hem bakade vi. :D haha. Och åt toast! Tårtan blev finfin! i mitten stog det Karin och under det Gustaf och på kanterna Håkan, Arson & Buddy. Alla som har fyllt år på partyveckan :) förutom Buddy, det var typ hans dödsdag.
Sen åt vi den och kollade på Help! (<3) Vi kollade också på filmer från bland annat Oasis och Coldplay. "tjohoo" x)
Efter det kollade vi på Down In The Past, diskuterade Gustafs kärlek till kamouflage och pratade om drygkorven x) (magnus uggla)
Nu kollar jag på videosarna :) är inne på Tv & Me <3




resultatet ;)

Förresten: är det någon som vet ifall det blir någon spelning på bengans i stockholm på onsdag?

P.S! shit vad det kliar i min näsa :O
och imorgon är det körbajs hela dagen. tack och adjö

KARIN

Kommentarer
Postat av: DRYGKORVVV

"förutom Buddy, det var typ hans dödsdag." DET LÄT JU OMTÄNKSAMT, haha. Och bilderna dödar mig!!!!!!!!! hahahahhahaha hallonen, hahaha.



Karin, djävulen, hahhaha.

2009-02-05 @ 23:43:27
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Jennifer L

verkar som att mando på bengans är flyttat till söndagen den 15:e klockan 13.00 ist.

2009-02-06 @ 17:43:20
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0