och ALLA TALAR OM DIG HURRICANE

Håkan Hellström är en av världens vackraste människor <3
Både på utsidan och insidan ;)

Igår var sjukt bra! Håkan Hellström på Conventum i Örebro.
Vi köade i 1 och en halv timme. (det var ju trots allt bara i örebro). Innan det köpte vi godis på Ica. På väg in till Ica mötte vi en trevlig liten gubbe som sa "Passa på nu tjejer, det står världens snyggaste kille där inne! Han har ett brev till er". Vi blev ju såklart nyfikna på hur denna puddingen såg ut och vad han ville oss så vi gick in. HAHA där stog en Telenor-kille och delade ut information xD han var inte så snygg heller.. När vi hade handlat hos Ica-killen våldgästade vi moas mormors lägenhet. Hon åt mackaroner och stekt ägg! haha ;)

I kön var det trångt! Och när dom skulle släppa in oss var det insane.. Värre än på Oasis :O Det var inte ens slutsålt, det var ju somsagt i ÖREBRO. Men när vi kom in (ganska helskinnade) var det lungt. Vi lämnade våra saker och sprang till scenen :) 93:orna brevid oss var väldigt störande.. Men det gjorde ju såklart inget när man väl hade Håkan framför sig. Han hade på sig en väldigt snygg rutig kostym *kolla bilder*. Vackrast var Brännö Serenad & Hurricane Gilbert <3 Jag fick tårar i ögonen när alla sjöng och ALLA TALAR OM DIG HURRICANE!
Håkan-oskulden är förlorad som vi skulle säga :D haha





"och jag förstog att jag aldrig hade varit förälskad innan"




Efteråt gick vi till Burger King. De flesta åt typ pommes. Sen åkte vi hem :)
Jag sov och imorse gick jag upp klockan 5 med en ond hals och sömnlösa ögon ;) hoho
Ikväll ska jag se Män Som Hatar Kvinnor.


KARIN

Kommentarer
Postat av: Elvira och Lisa

FinasteFinasteFinisHåkan!! <3<3

Köade ni i en och en halv timma och kom längst fram? Helt otroligt! I Stockholm måste man köa i typ minst 10 timmar, haha!



Åh lyllo dig. Vi vill också se Håkan, men det blir inte förän i sommar :( Fast tja, bättre sent än aldrig :)

2009-02-28 @ 12:57:13
URL: http://katjakajochbentebent.blogg.se/
Postat av: Moa

alltså, jag får gåshud överallt: "och jag förstog att jag aldrig hade varit förälskad innan"



helt sjukt

helt insane i kön

askul "pudding"



bäst dag<3

2009-02-28 @ 16:24:25
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

oj vilka fina kläder! Seriöst :D



Håkankonsert är typ det bästa som finns! I Norrköping stod jag kanske 4 timmar eller så. Eller jag minns inte, det kanske var mer. Eller mindre.



93:or är sjukt störiga i allmänhet för övrigt xD

2009-03-01 @ 21:08:50
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: skentrevlig

men åh håkis! vilka fina kläder han har också, massa rutor ^^ ser ut som han har riktigt långa ben på översta bilden hehe

2009-03-02 @ 17:35:11
URL: http://skentrevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0