I will go out tonight, don't wanna waste my time

Nu har jag haft lov i tre dagar. Eller om man räknar med helgen så är det 5 dagar.
ÖJ så tråkigt det är! Lördag, Söndag & Måndag var hur bra som hellst. bäst <3
Men igår och idag.. hoho. Jag har pratat med tre personer idag. Mamma, Sandra och Moa :) Moa-samtalet var trevligt. De andra samtalen var dock inte så givande :P hehe. Jag har tänkt mycket på sommare idag <3 Jag kommer försöka uppnå tian på indiesommarfaktorn :D haha. Moa och jag ska ha picknick i vasastan och cykla till en sjö.. vad den nu hette :)

Annars längtar jag till körkort.
Eller, jag vågar inte övningsköra, det är alldeles för farligt. Och jag tänker inte köpa nån bil (klimatsmart!) Men jag längtar till jag har ett körkort och det typ bara är att låna en bil och dra iväg.



HEJDO
KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0