fredag 13 + Give Me Fire!

hoho nu har jag precis vaknat ur min Give Me Fire sömn :P hehe
När jag kom hem från stan satte jag mig på golvet och slog på skivan. Efter jag hade ringt till Moa lade jag mig ner och typ 5 minuter efter att The Shining hade slutat somnade jag :D hahaha!
Sandra ringde och väckte mig.
ja, jag var trött. och skivan var så fin <3
Gloria är mammas favoritlåt :D min också tror jag <3

Annars har min dag varit.. sådär.
Jag vaknade klockan 9 (eftersom att vi hade sovmorgon till 11.40), jag duschade och kände att livet var ganska bra :P hehe. Sen gick jag ut efter att jag hade försäkrat mig om att postgubben hade kommit. Jag går ut i den bitande kylan, hela vägen ner för trappen och så möts jag av: reklam!
INGEN GIVE ME FIRE! :O
Hur skulle jag nu göra på söndag?
Jag ringde mamma och beklagade mig.
Efter en lång morgon av besvikelser gick jag till skolan även om jag visste att idrotten tydligen också hade blivit inställd. Men jag fick en längtan efter att träffa människor. Sofia bjöd på goda hasselnötshjärtan och efter lunch hade vi engelskaprov i aulan. Det var lätt. Jag fick ett "käften kavan"-meddelande mitt under provet :S
Mamma skrev att hon hade köpt Give Me Fire åt mig :D gladis!! När jag sedan åkte upp för att hämta den sa hon: Du kan ju ge den andra till pappa i födelsedagspresent eller nåt.. GLÖM!

mamma är bäst
hon är ingen häst
nej nej, ingen häst
bara bäst

tralala snart ska sandra och jag åka upp till stan igen :) vi ska gå på bio och äta mat <3



POSS
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

poss



BORTSKÄMDA KARIN :D

2009-02-13 @ 19:47:20
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

Hata cdon.com! Jag fick den inte heller! Snacka om besvikelse! Usch!

2009-02-13 @ 21:42:10
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0