Oh please Jesus won't you give me a sunnier day?

åh. fy tusan. nu kom jag på att jag inte kommer att få nån sovmorgon förrän nästa söndag :O
Imorgon ska jag gå upp 5 som alla andra lördagar och på söndag får jag också pallra mig upp tidigt :P det är ju nyhetsmorgon med Mando klockan 9 och det får jag inte missa!
Jag har haft en ynka sovmorgon på lovet :O I Måndags var jag ju som bekant i Göteborg. I tisdags, onsdags och torsdags har min störande syster kommit in i mitt rum klockan 8 och sagt: "Jag åker till stallet nu!"
Idag har jag sovit ut men det var bara för att jag av nån anledning inte vaknade när sandra stack in hivudet och gormade. På tal om sandra så klarade hon uppkörningen idag! ;) vi firade med naturgodis på Willys-parkeringen (Y)
Sen åkte vi upp till stallet för att ta kort på sandras tränares enormt stora häst Wilson.
Jossan hjälpte oss med att kasta snö! hoho




en av de mer.. misslyckade bilderna ;) hoho

Frida påminnde mig idag om när hon med hennes extremt välpolerade och hårda naglar råkade riva mig för typ ett år sedan. jag fick ett litet märke av det men sen har jag inte tänkt så mycket på det :P Jag undersökte fingret idag igen och såg att märket är kvar :O :D haha. I will always remember u fridis <3
Jag känner för övrigt att min blogg är otroligt ointressant nu när jag har lov..


Kommentarer
Postat av: jossan

Hahaha!! fy vad jag ser ut :P haha:)

2009-02-21 @ 10:48:04
Postat av: Karin

Min kompis stack en pennspets i handen på mig i nian och den pricken är ochså kvar.

2009-02-21 @ 14:23:46
URL: http://beatlespojkarochedelweiss.blogg.se/
Postat av: bella

åh, gullig pålle! han plutar med läpparna lite ;D haha weeeehaaa! det är inte alls speciellt långt kvar till norrköping nu! :P ska ni käka buffé där innan och så? har för mig att man kunde beställa något sånt...och då tänker jag genast att TÄNK om le band och minglar omkring där då?! gaaad :D

2009-02-21 @ 17:54:41
URL: http://ballabellas.blogg.se/
Postat av: Frida

meeen blää! Jag missade Mando ju! Död åt mig! Jag hade helt glömt det! Nu hoppas och räknar jag med att det finns någonstans på internet! :/

2009-02-22 @ 11:42:22
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0