Bengans!

ÅH gud
De senaste två dagarna har lungt varit bland de bästa i mitt liv!
Moi och jag har varit i både Stockholm & Göteborg för att träffa, kolla på, röra och lyssna på världens bästa band. Mando Diao. Ohja nu ska jag skriva lite om de båda dagarna. börjar med stockholm

Stockholm
Tåget från örebro gick 09.07
Vi började med mimleken! (en tradition som kommer följa med oss i graven). Det är typ det enda som gör det värt att åka tåg i flera timmar :D haha. När vi kom fram var det toalettbesök och sedan en rask promenix till Bengans.
Det var två timmar kvar till spelningen och en timme till insläpp, men eftersom att det redan stog typ 10 pers och hängde på dörrarna så bestämde vi oss för att joina dom. Vi träffade trevliga människor. Taskiga butiksbiträden öppnade fel dörr så jag fick klämma mig fram till scenen istället för att glida runt som en kunglighet.
Trycket! det var ett sånt jävla tryck :D haha sjukt för en signering tyckte jag.
kvart över 2 klev dom upp på scenen. Gustaf var sjuk :'( jag skrek nej!
Men awiie vad fint det var endå!

Dance With Somebody
Gloria
Mexican Hardcore
How We Walk <3<3<3
Gold

Mandosarna var mycket trevliga och vi fick fina BFF-bilder med mats x) <3
Dock inte lika fina bilder med björn, han var ovanligt snygg men inte vi.
Vi åkte vill vasastan och tog en väldigt fin promenad <3
Dagens ord: Jävlar i havet











Göteborg
Tåget från Örebro gick 09.10 så det blev till att masa sig upp ur sängen i ottan idag också.
Tågresan var låång. Det krävdes ännu en mimlek och godis som bara gick att få tag på om man gick igenom dödstunneln!
När vi kom fram åt vi. Pizza Hut <3
Sen skulle vi ta oss till Bengans. Lättare sagt än gjort.
*I'm on a train*
Men efter några om och men kom vi fram. Vi satte oss och väntade. vi väntade i typ.. 4 timmar :P men öj så värt!  Jag satt och kollade på tecken efter att gustaf var där :D haha men jag vågade inte hoppas för mycket. Dom var en halvtimme sena, dörren öppnades och Moa skrek i mitt öra: Gustaf!! Karin, det är Gustaf!!
Gustaf var frisk!! Jag var lyckligast i världen <3
Han var dock inte helt frisk. han var blek och såg yr ut. Vid ett tillfälle sa han till de andra: Nej nu klarar jag inget mer, jag måste gå... Men han gick inte. han tog bara av sig tröjan. :) det var uppskattat <3

Blue Lining, White Trenchcoat
Dance With Somebody
Gloria
The Shining
How We Walk <3

Sen var det signering, Jag kramade Gustaf! Det är det jag har sagt att jag måste göra innan jag dör. Så nu kan jag dö i guess :P  Han var mjuk, väldigt mjuk <3
Dom signerade min God Knows vinyl (den andra i duppelupplagan, den gula)
Björn: Är inte det här den engelska upplagan?
Gustaf: *barnslig röst* Joo det äre!

hoho, jag älskar dom <3
Dagens ord: Organiserat












<3


Kommentarer
Postat av: Frida

GAAAAAAH! Satans Karin, vad underbart! Sjuk Gustaf, han ser lite trött ut på andra bilden nedifrån.. men ååh <3 Fin BFFbild med Mats :D :D

2009-02-17 @ 12:16:42
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: tittie

Oj åkte du till Göteborg? Så himla kul! Skulle med vilja varit där! Jag är för övrigt glad att butiksbiträdet öppnade "fel dörr", för på så vis kom jag längst fram... haha.!

2009-02-17 @ 18:09:28
URL: http://tittie.devote.se
Postat av: Moa

HELT

SJUKT.



ja

vad ska jag säga? det var bäst. bäst i hela världen. bästa sällskapet, bästa bandet, bästa låtarna, bästa vasastan, bäst. bästbästbäst.





!!!!!!!!!!!!!!!! LOVE

2009-02-18 @ 10:47:11
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: skentrevlig

Åh jag hade velat åka till götet, avis man blir :P kul att de körde fler nya låtar där! det hade jag velat höra :) aldrig hört the shining live. Och fin gustaf var också där, lyx! stackarn som var sjuk bara.

sjukt fina bilder! <33

2009-02-18 @ 12:33:48
URL: http://skentrevlig.com
Postat av: skentrevlig

förresten, hur fick du tag på vilylskivan?:D

2009-02-18 @ 12:34:54
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: BELLA

åh du måste vara lycklig nu! :-D gud vad kul att läsa det här inlägget!

2009-02-19 @ 16:35:22
URL: http://ballabellas.blogg.se/
Postat av: karin

ihhhi ååh shit vad sjukt underbart det var. Jag kan knappt tro att det är sant nu i efterhand :D <3

2009-02-19 @ 17:33:52
URL: http://karinronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0