WHAT ABOUT THE LITTLE BOY?

MOA BROSTRÖM! jag måste veta en grej :D och jag skriver det här bara för att jag kommer glömma det annars. Det är såhär att jag funderar på en julklapp till dig, men jag måste vara 100% säker på att du är ledig/vill ha den för den är ganska generös :D haha. sååå kontakta mig när du ser detta!

Just nu mår jag lite dåligt, jag tror att jag har på nåt sätt blivit matförgiftad av den vidriga maten veganerna fick idag. Jag fick kväljningar två gånger under måltiden. Mattanterna vill tydligen ha färre elever att laga mat till. Sicken stil..


Kommentarer
Postat av: Moa

JAG BOKAR IN NU! :D vecka 3 right? hihi vad spännande!!!



och angående mattanterna: INTE OK haha!

2009-12-02 @ 18:57:59
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0