Wadup?

Idag har jag kollat på sjukt många How I Met Your Mother avsnitt. JÄVLAR I HAVET vad jag vill citera allt Barney säger! Han är min förebild. Han är awesome.



När jag hade legat i soffan halva dagen fick jag sms av Elin som påminde mig om att vi skulle besöka Moa! Skynda in i duschen och på med smink och kläder. Tidspessimist som jag är så fick jag 10 minuter över. Då fick jag för mig att det bästa sättet jag kunde fördriva 10min på var att sitta och titta på ett ljus... (pyroman-karin)

Jag träffade Elin och vi åkte ett sjukt konstigt tåg till kumla, med dragspel och trudilutter i högtalarna. Fint kan man tycka. hähä. Hemma hos Moa spelade vi ROCKBAND :D AWESOME GAME!! Jag agerade bland annat Brandon Flowers, David Bowie, Thom Yorke, Keith Richards och självaste Howlin' Pelle Almqvist. Legendary. Den enda pausen vi tog var en julmust och popcorn-paus. Kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Moa

hahah alltså pausen var legendary! kom hit o spela igen snartis

2009-12-31 @ 00:11:35
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0