something about the whole thing, it doesn't feel real

Idag vaknade jag okristet sent. Jag skippade frukosten och åkte upp på stan för att äta lunch med mamma och sandra. Direkt efter lunchen fikade jag och sandra med cajsa och maria. haha. Nu sitter jag och tinar, sen ska jag nog äta mitt goda naturgodis som jag köpte nyss och se en film. Awesomeness. äta äta äta



btw. Jag hatar att prata med folk som inte verkar vilja prata med mig. Känns så värdelöst. Inte kul när man försöker så mycket själv och inte får nånting tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Moa

"okristet sent" HAHA!



och om du syftar på mig: förlåt. men det är svårt för jag märker nog inte själv när jag verkar avvisade, och säg till när jag blir det så jag kan sluta.

2009-12-28 @ 00:15:37
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0