One day I’ll be stepping on cracks and close my eyes

Jag ska förhoppningsvis snart äta hallonpaj. Inte hemmabakad, köpt! oh lord vad gott



Och nu kollar jag på The Rachel Zoe Project! Mamma mia, I DIE på allt snyggt! haha :P Man kan kolla här! Jag är på fjärde avsnittet.

Nu försöker jag tagga framtiden! På lördag ska jag förhoppningsvis gå på spelning med lite trevliga lokalband. Nästa torsdag har vi skolavslutning, på kvällen är det Karrofest och dagen efter det åker jag till Stockholm med mamma :)

Nu har jag upptäckt en knöl på min fot också som för övrigt har varit inaktiv och värkande i ett halvår. Mina tankar kretsar kring cancerknölar och mediciner som får mitt hår att falla av :O HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Celine

Haha, jag brukar också kolla på det :)

2009-12-09 @ 21:39:57
Postat av: Lalleh ;*

GFud va fin blogg du har! :D

2009-12-09 @ 22:33:19
URL: http://pepparkorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0