I think it's time for all those morals to leave so lets get down and freaky

Dagen har varit brabra :D Årets sista skoldag! Imorgon är det bara avslutning :D I DIE vad skönt.

Jag hämtade Moa och Frida på läroverket efter skolan! Det börjar bli mitt hangout, karolinska. :) Det rockar fett <3 Sen shoppade vi. eller jag. hehe. men nu kom jag på att jag inte gillar min klädsel endå.. så jag tar en panikrunda på stan efter avslutningen imorgon..

och nu snubblade jag över ett bra citat som jag kommer citera

Att våga är att förlora sitt fotfäste för en stund - att inte våga är att förlora sig själv


Kommentarer
Postat av: Moa

bra dag! men kaaaaaaaaarin, din klädsel var ju jättefin!

2009-12-17 @ 08:05:58
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0