heaven ain't close in a place like this

Dagen har varit busy. Eller inte jättebusy. Trevlig. Bra ord det där.

Jag var på stan där jag besökte banken (för snart blir jag en stor tjej) och försökte inhandla julklappar. Jag köpte en julklapp. Till mig själv. hähähä, så kan det gå ;) nejmen jag hatar att köpa saker till folk som inte önskar sig nåt. Och jag önskar mig ju så mycket så jag tänkte, varför inte? :D haha.

Sen tog jag och elin tåget till kumla. Där var det trevligt. Vi såg Love Actually. ÄLSKAAAAAAAR! Speciellt när han killen visar lappen där det står "to me, you are perfect". I DIE!



(och bara så ni vet så är jag kär. jättekär. än så länge så är det obesvarat dock... fan)

Kommentarer
Postat av: Moa

alltså hela love actually får mig att SMÄLTA IHOP TILL EN LITEN KÄRLEKSPÖL!



och kanske blir den besvarad, jag hoppas och tror jag. det gör jag verkligen.

2009-12-23 @ 00:49:11
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Celine

Åh, så himla fin film!

2009-12-23 @ 01:36:00
Postat av: frida

åh bästa filmen.



men karin vi fixart! matchmaking;)

2009-12-23 @ 02:14:29
Postat av: tittie

Den där scenen är min absoluta favoritscen någonsin. Den hugger sönder hjärtat på nåt vis. Men jag älskar den.

2009-12-24 @ 07:32:54
URL: http://tittie.devote.se
Postat av: Harri

Karin vad har jag sagt ? NO LOVE ! (iallafall inte tills vi blir 18 och hänger med affärsnissarna, då ska vi ragga till oss varsin ferrari)

2009-12-29 @ 22:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0