You were a child, Crawling on your knees toward it

Hejjhallå.
Idag hade vi debatt i skolan. Jag och Skander skulle argumentera för att skicka svenska soldater till Afghanistan. Det gick ganska bra i thiiink. Förutom motargumentet som blev helt fucked up på grund av en person.

Imorgon åker jag till Stockholm med Moa, Lisa & Julia! jag, moa och lisa ska bo hemma hos Hannah! Det ska bli kul :):) Julia ska bo hos sin vän Sara. Syftet med resan stavas popaganda! sommarens sista festival. MGMT redan imorgon! ahmagaaad I DIE. haha :D
På tal om MGMT försökte jag frälsa anton med bra musik idag. Vi satt vid youtube och jag spelade upp MGMT och Official Secrets Act. Han blev lite trött på att jag satt med världens supersmile och sa "erkänn att han är snygg!!" hela tiden.

.. och som jag kanske har skrivit förr, så tycker jag att den här videon är hemsk :O första gången jag såg den grät jag! haha. stackars barn <3. Men jag kan ändå inte sluta titta. Och låten kan man ju sannerligen inte klaga på! :D


Kommentarer
Postat av: Moa

TOOOOOMORROW! :D

2009-08-27 @ 21:30:11
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: JJ

Wohooo, Popaganda! :D De där videon kommer man ju få mardrömmar av haha

2009-08-27 @ 21:50:52
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0