och tillsammans flyger vi söderut..

yes please save me from this cold!

Jag börjar allvarligt misstänka en kronisk intappsjuka. Så länge jag kan minnas har jag haft lätt att frysa men nu är det ju bara sjukt. Just i detta nu sitter jag och skriver med iskalla stela fingrar. Och det är nästan 20 grader ute. Samma sak på morgonen. Varje dag jag ska kliva upp gråter jag nästan så kall jag är. Jag ställer mig i duschen och spolar varmvatten i minst en halvtimme innan jag kan börja göra mig iordning. insane

Igår började vi med vårat vanliga schema. Vi har fått Gemu och Ljudteknik det här året. Ljudteknik verkar sjukt kul! Vi ska få spela in låtar och göra remixer på gamla låtar och sånt! hihoo kul.

Sen hade vi Coopertest på gympan. Vi skulle springa två kilometer så fort vi kunde och sen kolla tiden. mhmmm jättekul. hehe men jag var nöjd! jag var inte sist iallafall ;) Håkan och Hives hjälpte mig på traven en bit.



snart är det popaganda! sen håkan <3 mmh

Kommentarer
Postat av: emilia

gud vad jag hatar cooper, blä

men åh vad jag längtar till håkan! det ska bli så underbart kul :D

2009-08-25 @ 19:04:54
URL: http://maylia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0