I'm really a 46 years old man named Luke

Nu har jag inte bloggat på ett tag. hehe. eller det kanske inte var så länge sen..? iallafall, det känns som en lång tid eftersom att det har hänt så mycket :P Men gud, nu kom jag på att jag bloggade senast igår! HAH.

Idag kom Mooa hit! Vi bytte juliklappar och jag blev glad över mina.
Jag fick bland annat ett kuddfodral som det står FUCK FOREVER på :D och en mugg som det står diverse interna/fina saker på. Official Secrets Act, "Jag kan ta stavarna" mm!

Nu har jag precis kommit hem från Broder Daniel Forever. Så Sjukt Fin!!
Allt Henrik Berggren säger är poesi samtidigt som det får en att skratta. <3


Kommentarer
Postat av: emilia

sv: haha då har dom iallafall två svenska fans xD

åh fuck forever, fint <3

2009-08-03 @ 01:25:02
URL: http://maylia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0