Well, what's wrong with a little destruction?

hohoho! Glad Påsk! Eller God Jul! Jag håller kvar vid julen ett tag till.
Idag gick jag upp klockan 5 som vanligt. Det är ju trots allt ingen röd dag som man kanske skulle kunna tro. Klockan 5 varje "vanlig" lördag tycker jag känns jobbigt men på Påskafton är det ju bara fel! :O Min syster jobbade ju på julafton så jag kanske inte ska klaga. Det var ju trots allt fint väder ;) (Y)

Premiär för en bild från mitt jobb :P hoho here u go.
Inte för att nån kanske bryr sig om hur det ser ut på mitt jobb men det kan vell vara kul ;)


Påsken har firats med släktingar som vanligt. Dom var släckta. ;) hahaha kul (Y)
Nämen ärligt, jag var med och åt men sen började jag må illa så resten av familjeträffen låg jag inne på mitt rum och läste harry potter ;) hoho han är rolig (Y).

Jag sörjer. :'( Min väska har slutat tycka om mig :( Det har jag märkt mer och mer nu för tiden. Den sover över hos andra. Inatt sov den hemma hos Fridas man. Men jag ska ta hem den snart igen! Då blir det andra bullar ;)
Nu tröstar jag mig med mitt påskägg <3<3<3

SEYAH


Kommentarer
Postat av: frida

men jag tror hon älskar dig fortfarande..

2009-04-12 @ 10:49:46
URL: http://nasman.blogg.se/
Postat av: karin

får väll hoppas det.. ho

2009-04-12 @ 12:58:03
URL: http://karinronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0