Våren är här + Die Welle

Idag var vi på bio med sammarna! Die Welle (som jag uttalade Daj Well innan Lisa & Moa hånskrattade och sa att det uttalades DIE VELLE). Den var jättebra! Den handlade om en man som skulle försöka bevisa för en tysk skolklass att det kunde bli diktatur i landet igen men "experimentet" spårade ur.
I filmen spelade dom både Execution Song och Tick Tick Boom :D När vi hörde "Well, I'm not your baby.." kollade jag och Moa på varandra och sjöng "No Mooore!". Haha det var kul!
Det fanns även många look-alikes på rutan också! Chris Martin, Alex Kapranos, en sam trea och lite sånt.



Tidigare på dagen hade vi världshistoriens segaste ensembellektion. Jag spelade bas och fattade först ingenting men sen gick det finfint! Björn berömde mig! Jag blev gladis. Vi spelade en låt som heter Om.  Efter det var det dans med betvetarna xD haha! Jag dansade lite med Lisa. Vi gjorde salsan dubbelt så snabb som den var. Det var väldigt vackert må jag säga!

VÅREN HAR KOMMIT!! = Solen har kommit!
När jag kom hem från stan slet jag av mig min stora vinterjacka, tog på mig min jeansjacka och gick till skolan för att hämta matteboken. Mamma har tänkt att tvinga mig att räkna matte ikväll. -.-
Men innan jag slår upp matten ska vi ta en promenad till stallet och mata pållen.

HAJDO
KAREN

Kommentarer
Postat av: Moa

haha johnossi-grejen var KUL :D och die well var också kul :'D!!!

2009-04-01 @ 18:26:37
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

Bra musik i filmer gillas starkt! & höhö, men ja, klart man tror att den heter Daj Well om man inte vet :)



Vår & sol = underbart! :D :D

2009-04-02 @ 21:48:00
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: jossan

hahaha åh, så då var det inte bara jag som sjöng med alltså ;) haha! jag dog när jag hörde hives å johnossi :P

2009-04-07 @ 09:16:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0