God knows i want to break free

iih! Idag köpte jag den här!

Loveli!
En live-lp med Queen :) <3
Queen är ett band som jag verkligen skulle ha velat uppleva live! Så sjukt underbara.
Just nu rullar "I want to break free" runt i vinylspelaren och jag njuter av publikens allsång till en av Queens bästa låtar! <3


Igår fick jag en av mina sova över hos Moa i Kumla-impulser. :D haha!
Vi såg Desperate Housewifes och Pocahontas :D Disney roks!
Sedan berättade jag om vad som händer i de sista två Harry Potter böckerna ;) (ärligt talat, jag är beroende av harry potter... sicken tönt jag är). Jag analyserade Voldemort och innan jag fick en alldeles för stor dork-varning somnade vi.
Örebro på morgonen, jag bytte om och vi åt pannkakor. hohoho, ganska groteska om jag får säga det själv. Jag gjorde en familje pannkaka :D haha.

Efter repet på Hjalmar Bergman Teatern traskade jag och moa runt på stan och letade obligatorisk klädsel för kören. Mamma mötte mig och vi köpte två vita tröjor på Entertainment. I like (Y)


Förresten gör du det inte lätt för mig precis.. jävla idiot! :P hoho

Hajdo
KARIN

Kommentarer
Postat av: sara

nehhh seru mej:D haha vart e ja dådådådå :D

2009-04-15 @ 21:19:55
URL: http://saradanielson.blogg.se/
Postat av: sara

haha rrrrrrrrrrrääättt :D haha har ja sagt de o du kom ihåg de också. woow :D

2009-04-16 @ 07:25:10
URL: http://saradanielson.blogg.se/
Postat av: Moa

harry potter är... rörande! och idag på wilde(?) boy skrattade jag



sjukt

mycket

haha!

2009-04-16 @ 18:01:15
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Moa

EEEEH JAG STAVADE JUST WILD MED ETT E PÅ SLUTET

2009-04-16 @ 22:09:55
Postat av: Moa

WIDE!

2009-04-19 @ 10:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0