Jag har känslan av sommarregn

Idag är det 18 dagar till jag ska se Mando Diao i Lund och 20 dagar tills jag ska se dom i Stockholm :D:D
That reminds me.. jag måste köpa Lundbiljetten imorgon!! Inte Glömma Inte Glömma! Men hur skulle jag kunna glömma en sån viktig sak?
Igår var en väldigt vacker dag! Solen kikade fram och värmde hela dagen. Idag är en inte lika vacker dag.. Jag som hade planerat att ta värsta promenaden och typ sätta mig under ett träd och läsa min förbannat tråkiga (men obligatoriska) bok om första världskriget. Suck. Jag får väll sitta inne och läsa den istället.
Jag längtar efter sommaren! P&L, grilla, bada, gå utomhus utan en förbannad jacka.. ja allt! tillochmed fälttävlansdagen. Den är sommar! Även om det regnade så mycket förra året så att protokollen inte gick att skriva på men det är ändå sommarkänsla.

Vad händer på påsklovet?
Här är det inte mycket action. Idag ska jag vara hemma. På sin höjd kanske ta en promenix till stallet och hämta de resterade ur familjen Rönnberg. Men den chansen är ganska liten :P
Imorgon hade jag planerat att gå på stan och köpa Lundbiljetten. På tisdag ska jag kanske träffa Henrietta och Sofia? annars har jag nada to do.


Och för att jag känner mig så mandoig och nostalgisk så lägger jag in ett klipp från bengans i Göteborg. How We Walk <3 åh så fint! (jag filmar, just so you know!)


:*

Kommentarer
Postat av: Julia

följa med på VÅRSKRIK i morgon tjejen och skrika i skogen med Sofia, mig och typ två av hennes kompisar och jag vågar inte springa runt där själv och skrika. sofia skulle baka också så det blir myyysssipysigt :D smsa mig om du känner intresse för det hela! pusssssss

2009-04-05 @ 13:35:10
URL: http://wickedone.blogg.se/
Postat av: Filippa

ni har lov nu..?

2009-04-05 @ 13:45:35
URL: http://minvilljagminnas.blogg.se/
Postat av: frida

SEEEEES VI? :D

2009-04-06 @ 00:24:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0