GODIS!

Idag har jag köpt godis!
Efter skolan (som innehöll en klunga med interna människor såsom: tjuren, hansomviärensammaom, the scientist, mm) åkte jag, systra mi och Anna Nordström till Sötvaruhuset vid Marieberg. Anna hade inte med sig pengar så jag fick lägga ut åt henne. Det var ett misstag.. Jag erkänner att jag tog onödigt mycket också men Annas godis kostade 62 spänn!! SEXTIOTVÅ JÄVLA SPÄNN! :O jaja, jag hoppas att jag kommer få tillbaka det snart :P

Och när jag öppnade påsen så fick jag såklart ångest och bestämde mig för att ge mig ut o springa ikväll. Det ska jag försöka med :P Jag brukar inte genomföra det jag bestämmer mig för men nu ska jag banne mig göra det. Jag har värsta planen för den här veckan och ikväll är den enda dagen jag hinner med att springa.

Och vet ni vad? Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag ska se Mando Diao i Lund!
Det är sjukt! Jag och Moa vill inte tagga för mycket så vi har en taggstund per dag. Sen får vi inte prata om det :D haha.



förresten: Är jag dum i huvet? Det tror jag nog att jag är!
The Scientist har gått om Mr. D!   :O
Om du vet vilka jag menar (alltså bara Moa) så måste du tycka att jag är sinnessjuk :D haha

Kommentarer
Postat av: Moa

Interna människor är det bästa som finns, och ja jag kommer också gråta när dom tar studenten :P haha! vi är fil. fail.



Mando Diao SNARTIS! våra taggstunder är bäst, hehu :)



och så nu blev det lite VAAAAAAAAAAAAAA JAAAA DU ÄR SINNNESSJUK

alltså egentligen så förstår jag dig ju mer om the scientist än mr. d, men ÄNDÅ! SÅ FORT! OJOJoj. Men vi måste ju komma på kodnamn till dom andra för dom klättrar på min lista. eller näe. inte kärlekslistan. mer på bff! men ÄNDÅ! haha



:D fett

2009-04-20 @ 18:29:17
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0