Before Gustaf Svensson

Idag var skolan back on track...
Många gick hem under dagen. Jag ville vara en av dom, men jag har fått för mig att nåt hemskt ska hända mig om jag går hem från skolan. Antingen är jag där hela dagen eller så stannar jag hemma hela dagen. Det går inte att gå hem efter halva dagen :P

Jag har saknat mando idag!
Konserterna har cirkulerat runt i min hjärna hela dagen. Ifall jag för en stund slutade tänka på den så påminnde min hals mig om det :D. Jag har aldrig varit såhär hes förut. Eller jo, heset efter The Hives spelning på Gröna Lund kan nog mäta sig med det här. nästan

De flesta antingen skrattade åt mig eller idiotförklarade mig idag. Daniela gjorde både och :(
Moa var sjuk så hon kunde inte försvara mig heller.. I was all alone

Nu ska jag youtuba ;::)

Kommentarer
Postat av: Moa

hahaha lilla vän förlåt :(

2009-04-27 @ 20:25:08
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Anonym

grönan <3

ska dit nästnästa lör :D

2009-04-28 @ 15:40:04
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0