you think i'm blinde, i've got eyes to see

ojojoj vad jag tycker den situationen med insesterna och julia är komisk :D hha (förlåt)<33
jaja nu ska jag inte prata om det  :p

förövrigt har det varit en extremt skabbig dag :// ända tills det blev lite Moa's gitarrskola :D jag lärde mig Seven Nation Army, Ochrasy(!!) och Hurt med johnny cash <3<3<3<3 :D shiet vad happy jag blev asså, det gjorde verkligen min dag
TACK

just nu tittar jag på Idol.. :P Lars är bäst huh! Nils är oxå kool :D haha roliga namn :D men sånt är livet ju... jag har ju oxå ett dalkulle-namn :S karin.. och mellannamnet är ännu värre.. margareta.. jag ryser.

Jag måste bara säja att Bob Dylan är bäst! <3
it aint me babe <3



MAJS
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

MOAS GITARRSKOLA! haha men vad bra att du kände dig lite happy :D hihi & dalarna rockar fett. så be happy for ditt dalkulle-namn ;DD du rockar fett.





+ BOB DYLAN !!!!!!!!!!!!!! utan han skulle jag dö. rent utsagt.

2008-09-25 @ 21:16:41
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0