lite hives nostalgi

Jag vill tillbaka till Gröna Lund, Annexet & Way Out West 07 !! :D gaah I väntan på nästa hiveskonsert kollar jag klipp på youtube ;P hehe här är ett jättehärligt klipp med pelles mellansnack från Grönan :D:D "Jag skulle kunna få er att gå hem just nu, men det tänker jag inte göra! en applåd för mej" :D aaaaah jag vill tillbaka <3
OCH shit nu hittade jag detta från Annexet! Diabolic Scheme! när pelle sjunger "grab on while you can" håller jag i hans sko :D hahahah <3

Idag gjorde jag kommunikationsprovet.. heheeeee det gick vel. hm.. jag vet faktiskt inte :D haha det kändes bra men jag var endå den som gick först.. det brykar inte vara så bra ;D haha jaja vi får vell se.
Imorgon ska alla på Risbergska festen. men inte jag och moa :D det är jag glad för!
Och på fredag är det Party With My Pain!! :D haha det ska bli skojj :D

här är några bilder från WOW, Annexet & Grönan (bildkvalitén förbättras. oh yes)
  
WOW                                  Annexet                  Grönan

KOMMUNIKATION
KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0