the word is on your lips - say the word

hejsan hallå :)
idag var en bra dag :D
tre lektioner: franska, engelska & geografi.
Franskan sög rövhåla -.- engelskan var mycket rolig :D:D Vi ska jobba om musik typ :P Jag och Moa jobbar om Mando Diao och det är väldans kul! (stackars Unni som måste jobba om techno)
Goegrafin var typ 5 minuter :D haha jag blev ganska så chockad när Roland sa att vi skulle sluta och jag tror jag hade en ganska högljudd respons ;P

Sedan drog jag hem, åt mat och åkte upp till stan för att kolla in Kid Down på najs prajs :P det var faktiskt första gången i hela mitt liv som jag hade hört dom men dom var ju tydligen förband till Sugarplum Fairy så jag gav dom en chans ;D haha och dom var ju helt okej :) men framför allt jättetrevliga och gosiga :D haha vi snackade med dom lite granna om blandannat Michael Jackson och så sa jag att en av killarna (kommer inte ihåg nåt namn..) hade en väldigt snygg gitarr och lite sånt gojs :P jaja men det var trevligt! 
sedan rullade Moa & jag vidare till ica ;D hahaha där inhandlande vi festis och citronchoklad <3 sen åkte vi hem till mej och gosade med datorn ;D haha (oj vad perverst det lät :S )

Imorgon bli det Party With My Pain!! Moooooa it's your birthdaaaayy!! sweet 16 ;D hah <3<3
 
Moa: Nu ska jag duscha
Karin: Va??
Moa: jaa.. 
Karin: Håret??
Moa: ja vadårå?
Karin: Det brukar du inte göra!




jag har förälskat mej i den här videon :D <3 man blir glad & sprallig och typ helt danssugen

BARN NER
KARIN

Kommentarer
Postat av: frida

fascination! it's just the way we feeeeel!

2008-10-24 @ 19:17:51
URL: http://nsmns.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0