Record Hunter

Record Hunter = sjukt bra skivaffär på s:t eriksplan i stockholm <3

öjöjöj vilken bra affär :D
det var Unnis kompis som släpade dit oss ;P
vi började våran musikjakt på undervåningen, där hittade jag Bring 'Em In som jag tänkte satsa på, och senså fick jag syn på en Strokes och en Hives affisch! då blev jag sugen på dom så jag gick upp och skulle fråga om de gick att köpa dom, och DÅ fick jag syn på en Mando affisch :D
Gubbeniaffären letade reda på två Mando affischer till mej men kunde dock inte hitta nån hives :/ men det gjorde ingenting för jag köpte massa andra grejjer :D:D
detta inhandlandes:´

-Två Mando Diao affischer
-mini promotion singel för Tyrannosaurus Hives
-Paralyzed EP
-If I Dont Live Today, Then I Might Be Here Tomorrow singel
-Bring 'Em In signerad
-Long Before Rock 'n' Roll EP



   
   

MATDAGS
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

jag älskar din blogg.



den affären=allt vad vi behöver

2008-10-20 @ 17:33:27
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Celine

Vafan kan inte vi ha sånna affärer för?! xD

2008-10-20 @ 23:24:39
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0