Love me, fool me, drink my wine

in the Post United States of America!

P.U.S.A - Mando Diao <3 en av alla de tusen låtar som snurrar runt i min skalle för tillfället ;)

Nu har jag inte bloggat på några dagar.. eller har jag det? har inte så stor koll xD haha jag har varit lite borta ett tag iaf känns det som.
Men fäll inga tårar för det för nu kommer ett superinlägg (eller nåt sånt höhö)
Det är höstlov och livet leker! haah!
Jag är mycket glad för tillfället! orsak? Oasis ska spela i sverige i JANUARI! :D:D  och JAG ska vara där har jag bestämt. Det kommer bli väldigt skojjigt, delvis för att jag inte har gått på konsert sedan Coldplay (okej det var inte SÅ länge sen..) och delvis för att det är ett av de koolaste banden i världen!

Snart kommer mamma hem, då ska vi åka till Maxim och hyra film tills imorgon sedan ska hon skjutsa mej till Deed. där ska jag träffa trevliga människor <3
Filmen ska vi hyra för att imorgon runt niotiden ska jag skära bort den andra halvan av mitt avskyvärda födelsemärke :O:S det är jätteläskigt! förra gången gjorde det superont så.. hjälp!
menmen.. jag överlever nog.. hoppas jag ;)

ABSTINENS
KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0