KING, herrmagasiet!

HAHAHAHA jag har just läst Moas blogg och jag krivarar xD haha
Hon är verkligen en kul person den där Moa! :D

Men en grej som inte var lika kul var att hon inte var i skolan idag :(
Men det flöt på hyfsat bra endå, förutom geografin.. bajs. haha
Jag, Julia & Unni var ju med på föreningskortet "Vem f** är Leif?"
hehee det var skojjit, det är jag o julia som håller i skylten och unni tittar fram under skylten ;D

Igår var det Operation Gambia.
från början var vi ganska många som hade planerat att sjunga och sälja muffins men... hehe vi blev bara 3 ;P jag, moa & julia g :)
vi provade på några låtar men det var inte så uppskattat så den idén lade vi ner snabbt :P muffinsen sålde inte heller.. en tant undrade "vart dom hade varit någonstans?" jomen vart tror du? vi la dom i en toalett i ett par timmar, sen tog vi upp dom och nu tänkte vi sälja dom till er!
Då traskade vi ner till sjukhuset och tiggde till oss 153,50 kronor! :) skillat!
sen blev det lite konditori och burger king och sånt ;) hahaaa och så har jag köpt Sveriges största affish :D OASIS!
Lite senare tog jag & moa bussen hem till mej, vi kissade nästan på oss! det var 10 på kiss-skalan! jag lovar!!
Erotiskt= en naken björn i ett annanasträd!  xDxD ojojOJ
Det blev en mycket trevlig dag trots allt :) <3

   

Imorgon tar jag och sara tåget till Västerås! önska oss lycka till! ;P

EROTISKT
KARIN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0