If I said something smoothly, could it be a little symphony

HALLOJ

slutade tidigare idag p.g.a av att Petter & Sara hade åkt hem och jag visste inte vad jag skulle jobba med -.- (Y)
jaja men det var skönt! då kunde jag åka upp på stan med Moa och köpa svarta skosnören till mina vita "converse" :D (jag ÄLSKAR att spendera pengar, det är inte bra)
Sen åkte jag hem och satte i mina svarta skosnörena :D haha öjöj så intressant inlägg karen ;)
Menmen sedan satte jag mej här och funderade hur jag skulle göra med min header. kom inte fram till nånting ;P höhö

Nu kollar jag på Lauren's Cathedral från Hurricane festival 2006. den kan ni se här
Den är extremt fin och enorm. vet inte hur jag annars ska förklara den :P jag är ganska dålig på att förklara känslor.. det är ju somsagt känslor som man KÄNNER och jag har mer känslor än ord i kroppen
Jag tycker förövrigt att både Gustaf & Björn har väldigt fina gitarrer <3

Snart ska jag pallra mej upp till karlslund för sporrenmötet -.- fail


visst skulle jag passa med ett litet Norén märke
haha

LEVERFLÄCK
KARIN


Kommentarer
Postat av: Moa

klart du skulle karen :D



det blir björnskor & jag ska ocksååååå skafffa sååååå !!!!!! (& jag är inte härmis för det var jag som sa till dig HAHA)



den där videon tittade jag på datakunskapen & jag dog. jag dör jämt. pusshejdåfintja.



<3

2008-10-21 @ 17:55:52
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0