Hunktoppen!

haha uj vad typ blondinbella rubrik jag har denna gång!

Men det stämmer, här är en lista på typ världens bästa killar :D jag går inte enbart på utsidan, utan också musikaliteten och sånt.

(oj nu ser det ut som jag är värsta seriös, men låt mej säga gott folk. Det är jag inte)

Plats nr. 5
Alex Turner
Gryms snygg och kool! Sångaren i Arctic monkeys & The Last Shadow Puppets <33


Plats nr. 4
Chris Martin
Skön stil, snygg, men först och främst, Jag har stått 1,5 meter ifrån honom medans han sjöng The Scientist (det är fett gott folk, otroligt fett :D hah)


Plats nr. 3
Bob Dylan
Så otrolig man med så otroliga låtar med så otroliga låttexter! (han är ju ganska snygg också :D haha)


Plats nr. 2
Howlin' Pelle Almqvist
egentligen borde Pelle vara delad etta med Gustaf. Det är ju ändå Pelle som ligger närmast hjärtat <3


Plats nr. 1!
Gustaf Norén
Medge gott folk, det är nåt speciellt med Gustaf! Hans blick, hans sköna stil, hans leverfläck! :D haha därför vann han över Pelle. (men egentligen inte för vi kan vell säga att det blev en delad förstaplats)

Grattis :D haha

Kommentarer
Postat av: JUUULIAA

thhhhi. jag men det är klart det kommer flera SPF- dagar TTYP pis & löv 0000009999999999! då ska det bli sugarplum fairy och då du du kommer döööö för de är så sjuuukt bra. fyy vad jag är opeppad på samhällskunskapen!

2008-10-07 @ 13:01:37
URL: http://wickedone.blogg.se/
Postat av: amandathunstrom

ooh gustaf är lätt den snyggaste människan på jorden, LÄTT! :D

2008-10-21 @ 22:38:55
URL: http://riskybuisness.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0