björn, måns, soran & özz

hahaha öjöjöj vad kul det var på det där!
Tåget till västerås var kul (mannen brevid mej var typ en död man)
När vi kom fram hade vi typ überlång tid på oss så vi gjorde donken glad med ett litet besök ;)

När vi hade kommit till konserthuset så såg vi på våra biljetter att jag satt i sektion röd och sara satt i sektion blå :D haha
men vi satt endå brevid varandra så det var okej :D bääärsta platserna! i mitten på tredje raden <3 öjöjÖj
den fetingkoola DJ:n spelade Walk Idiot Walk och jag blev superglad!
Först ut var Özz. han var under förväntningarna men ganska skojjig :P Sen "lilla" Soran :D haha uj vad jag skämde ut mej.. 2 gånger!!
Första gången: Soran säjer: kan alla som inte är från Västerås klappa i händerna?. Jag uppfattar inte de sista 3 orden så jag räcker upp handen... xD hahaha hm... blickar
Andra gången: Soran säjer: är det några skåningar i publiken? efter typ 2 sekunder av tystnad säjer jag: nej! heheee så säjer soran: jasså du svarar nej till alla du?. asså öj vad jag är knäpp
Tredje personen på scenen var Måns. han hade ganska tråkig humor men den var helt ok :p hehee
och sist men inte minst Björn. haha öj vad kul han var :D och mitt i alltihopa nämde han Håkan Hellströms nya album! jag sken ju upp som en sol och typ hojtade till och lite sånt :D haha och då blev det lite blickar och sånt igen :D ahhaha jaja men vem bryr sej det var det värt!
jag är stört skön!

Här kommer lite bilder från dagen! (den första är från tåget, jag och den döda mannen)

   
                                       björn har en vältränad mage

KÄFTSMÄLL
KARIN

Kommentarer
Postat av: hanna

gud avd roligt :d

2008-10-11 @ 17:09:19
URL: http://[email protected]
Postat av: helga

hahaha! karin då ;)

2008-10-11 @ 17:13:02
URL: http://helga.bloggproffs.se
Postat av: saaara

så bäääääst :D:D:D:D<3333

2008-10-12 @ 00:22:08
URL: http://saradanielson.blogg.se/
Postat av: Moa

HAHAHAHAH TYPISKT DIG ATT SÄGA NEJ I TYSTNAD. jag dööööööööör :D







(jag kan kommentera igen:D:D::D)

2008-10-12 @ 21:18:04
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0