Victor Norén - liten och klen

hmm igår vare Kulturnatten här i Örebro, det var trevligt!

Men först blev det p3-snack med Sugarplum Fairy och det var ännu trevligare :D
Dom är så mysiga dom där killarna! Sjukt bra musik också, Rolling Stones, Oasis mm.
Detta hände dock under matten så det blev inte mycket arbete den timmen ^^ Jag får vell ta igen det i helgen :P

jaja sen efter skolan kom Daniela hem till mej, vi åt mellis (haha) och lyssnade på youtube-musik <3
Efter det tog vi en buss upp på stan, jag fick nästan mordhålla Daniela, hon ville hoppa av hela tiden :S:D.
Vi träffade Lisa, Amanda & Frans och efter bara en liten stund av golvsittande på pressbyrån (made by lisa) blev vi utkastade :P haha
jaja vi flög vidare till konserthuset, träffade Juuulia och såg tjejjerna från B dansa :)
Efter det tog vi oss till kulturskolan (inte så svårt eftersom att det låg på andra sidan gatan, men om man har dålig kondis kan det kännas som att bestiga Mount Everest (jag har dock inte såå dålig kondis))
Där såg vi moonsons. dom var kul! lite Hives kan ju aldrig skada ;) <3
efter ytterligare en stund och några mer eller mindre lyckade försök att se fler band tog vi bussen till universitetet. Risbergskas vokalensembel skulle sjunga. Men det roligaste med den turen var nog våra nyfunna pilt-"vänner" (på krampen blir piltslakt!)
Efter vokalensebeln (som var typ en timme efter vi hade förutspått att det skulle vara) åkte vi tillbaka till stan med våra nyfunna "vänner"
Efter det hände det inte mycket värt att dela med sig med er så jag stannar här.
Eller justdet! vi firade Amanda som fyllde år 00.00! :D Grattis!
Trevlig dag. (men jag ska endå ringa julia sen och klaga av mej)



TJONG TJOHEJ
KARIN


Kommentarer
Postat av: frida

VAD VAR DET FÖR PILTAR?!

2008-11-15 @ 14:55:01
URL: http://nsmns.blogspot.com/
Postat av: Moa

KARIN HJÄRTA DD sött!!!!

2008-11-15 @ 16:33:32
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Paolos fru HAHAHA

Karin vilken kväll alltså!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vad vi är snygga och jag tycker om dig och vvi är galna. vi ska prata på telefonen om allt detta. dööö shit.



"NÄÄÄÄÄEEEE"

2008-11-15 @ 18:00:21
URL: http://wickedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0