Sam as in Samantha

whellow!

För tillfället sitter jag och försöker luska ut hur man anväder det oerhört överskattade windows-programmet Exel. Vi ska ha prov om det imorgon, det kommer gå bra (det där säger jag bara, jag vet).

(det kallas skills)


MOA & jag genomförde våran ytters efterlängtade Mando Diao redovisning idag :D den var mycket upskattad, både av "the creators" (moa & Jag) och av åskådarna (asså klassen + Astrid). Men ärligt talat det var jättekul! Astrid var så lyrisk att hon kom fram till mej efter lektionen och framförde sina gratulationer personligen (det är stort). Vi hade körgrejjen idag igen också (asså visomintekommedivokens a.k.a "Pop & Soul-kören") Om jag ska vara helt ärlig gick det helt åt skogen för Alt2 :P hehee Inte alls lika bra som förra veckan. Jag är dessutom en sån där person som inte kan sjunga som hon vill utan typ sjunger det hon hör, och när man har stämmor brevid sej som inte är ens egen stämma kan det bli oerhört svårt. ja det där blev lite komplicerat men det bjuder jag på. (Y)

Jag bjuder på en Tiger Lou låt idag <3 en liten serenad som ska få er att tänka på mej.. jag skulle kanske ha sett Tiger Lou imorron på P3 Live Session i Götet men en tom plånbok skrek högre än mitt konsertabstnens
Det är faktiskt inte själva låten som gör mej så lyrisk utan videon. Be mej inte förklara varför :P
Tiger Lou - Sam as in Samantha


Jag kan faktiskt också bjuda på en bild från förra veckans P3 Musik Presenterar.. med Sugarplum Fairy. Jag hade som vanligt alldeles för mycket skolarbete att göra och som vanligt så skiter jag fullständigt i det och gör andra saker.. som det här: jag har klottrat dit Gustaf-märken på Carl & Victor :D haha (det är dock ganska små prickar som för ovana tittare kan misstas som dator-ludd eller något liknande)


NALLE BALLONG
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHA DATORLUDD jag dog.





& redovisningen var BÄBBÄBÄBÄÄÄÄÄSSSTTTTT

du med

<3

2008-11-22 @ 19:22:23
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0