Leaving On A Mayday

yeah, det kändes som jag ville skriva ett till inlägg idag!

Men detta ska inte bli lika långt, don't worry ;)

Nu har jag iallafall fått tag på Anna Ternheims nya album! :D Jag vet inte när det släpptes eller om det överhuvudtaget har släppts än MEN det gick hursomhaver att ladda ner idag (jag VET, det suger att ladda ner musik, men som ni kanske förstog i förra inlägget så svämmar min plånbok inte direkt över med pengar, och jag kommer önska mej massa musik till jul som kompenasation ;P haha)
Albumet heter Leaving on a Mayday.
Många bra låtar (tillexempel What Have I Done, men den hade jag ju hört tidigare)
Hon har också gjort 5 extra låtar som är Frank Sinatra covers :D fy vad koolt kanske ni tänker, och det kan jag säga att det är! Dom låter ju såklart inte Sinatriga utan som Anna Ternheim ;) Exempel på Anna/Frank-låtarna: New York New York, Come Fly With Me & Fly Me To The Moon (den sistnämde är super)
Om ni inte är lika skillade som mej eller har problem att få tag på skivan så kan ni be snällt och jag kanske skickar ;P



TJONG

Kommentarer
Postat av: Moa

skicka

skicka

skicka





flyyy me to the moooon

mr moon

2008-11-22 @ 19:26:19
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0